Leesclub Makkelijk Lezen
We lezen boeken voor volwassenen in eenvoudige taal.
U hoeft niet goed te kunnen lezen.
U wordt voorgelezen.
Leest u ook mee? Meld u aan via www.leefenleer.nl
Elke tweede en vierde vrijdag van de maand.
We lezen boeken voor volwassenen in eenvoudige taal.
U hoeft niet goed te kunnen lezen.
U wordt voorgelezen.
Leest u ook mee? Meld u aan via www.leefenleer.nl
Elke tweede en vierde vrijdag van de maand.